Ki szeretne lapos hasat? 1.

0
46

Sokszor nem is az úszógumiról van szó, hanem az állandó puffadásról. Ennek megszüntetésére azonban nem a felülések számát kell emelnünk, hanem néhány élelmiszert kell lecserélnünk. Nézzük, miket!

Emeljük a rostbevitelt!

A folyamatos székrekedés miatt is feszülhet a hasunk. Ez ellen a legjobb, ha növeljük a rostfogyasztást. Erre remek választás a zabpehely és az útifűmaghéj. Készítsünk reggelire zabpehelyből készült kását, elég 3 evőkanál zabpelyhet megfőzni. Az útifűmaghéj képes a vízből akár a tömegének hússzorosát is magába szívni, aminek következtében zselés állaga lesz, ez végig halad emésztőrendszeren. Ha kúraszerűen, pár hétig  reggelente és esténként megiszunk 2 dl folyadékban elkevert útifűmaghéjat, az remekül beindítja a fogyást.

Csökkentsük a nátriumot!

A nátrium megköti a vizet.  Szakemberek szerint az „átlagember” körülbelül kétszer annyi sót eszik, mint kellene. A feldolgozott élelmiszerekben rengeteg só van, de ha még utólag is sózzuk ezeket, az már valóban sok lesz.

Kerüljük a szénsavas üdítőket és a rágózást!

A túl sok szénsav is eredményezheti azt, hogy puffadtnak érezzük a pocakunkat. Érdemes ezeket kerülni. Emellett a rágózással is sok felesleges levegő juthat az emésztőrendszerbe.

 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ