Adatainak kezelésével kapcsolatos Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt találja
Fizetési mód kiválasztása:
Kártyás fizetés:
Kártyával történő kifizetését követően a rendeléskor megadott címre kiszállítjuk a termék(ek)et.
Fizetés utánvéttel:
Utánvétes fizetés esetén a megrendelés összegét átvételkor a futárnak kell átadnia.
Utalás:
A megrendelés ellenértékének beérkezését követően a megrendeléskor megadott címre szállítjuk a csomagot.
Csomagolási költség:
A termékek árán felül külön csomagolási költséget nem számítunk fel!
A megrendelés feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 15 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után érkezik be rendszerünkbe, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja a megadott email-címre, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben és/vagy termékeknél illusztrációként szerepelnek.
A Club MG Kft nem vállal felelősséget az esetleges termékismertetőkkel kapcsolatosan a beszállító, a gyártó vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli tartalmi változása, a benne szereplő információk megváltoztatása miatt.
A megrendelt termék és a házhoz szállítás díjának kifizetése
A házhozszállítás díja bruttó 990.- Ft, illetve 10.000.- Ft rendelési érték felett ingyenes.
Utánvét esetén a megrendelt termék(ek) árát és az esetleges szállítási díjat a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A számlán szereplő végösszeg minden költséget tartalmaz. Az elektronikus számlát e-mailben küldjük a megadott email-címre. Fizetésre utánvét esetén kizárólag készpénzben van mód, az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnak.
Csomag átvétele
Kérjük, hogy a termék(ek)et tartalmazó csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék átvizsgálni. Amennyiben a termékekkel kapcsolatban sérülést vagy hiányosságot tapasztal, kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot!
Házhozszállítás, információk
A webáruházban megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott szállítási címre. A megrendelt termékekről és a szállítással kapcsolatosan folyamatosan tájékoztatjuk e-mail-ben.
A megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. futárszolgálat 48 órán belül csak hétköznapokon 8:00 – 17:00 szállítja házhoz. Pénteken 15.00 óráig sikeresen leadott és visszaigazolt megrendeléseket legkorábban hétfőn kaphatja meg a vásárló.
Amennyiben pénteken 15.00 óra után adja le rendelését, úgy a rendelését legkorábbi kiszállítása kedden lehetséges.
Amennyiben a vásárló már Barion-on keresztül kifizette a számla ellenértékét, akkor nincs semmilyen további fizetési kötelezettsége a kiszállításkor. A futárszolgálat e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően.
Kapcsolattartás a csomag kézbesítéséig
Az első értesítő tartalmazza a csomag összes fontos adatát, valamint az ügyfélszolgálat elérhetőségét
A második e-mail értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS Hungary Kft., amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást.
Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is. Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítik e-mailen. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot és a futárszolgálat ügyfélszolgálatának 3 telefonszámát, melyen időpont módosítást kérhet a vásárló legkésőbb a kiszállítás megadott időpontját megelőző 3 órával.
Termék átvétele
A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel.
Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, javasoljuk, hogy a vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hiba elhárítása érdekében.
Átvételi elismervény
Hiánytalan teljesítés esetén a Vevő köteles az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően megrendelés folyamatára, a számlára, a fizetés módjára és a csomag hiányosságaira, hibáira vonatkozó reklamációkat, valamint, hogy a kiszállított csomag nem a megrendelt terméket tartalmazza, nem áll módunkban elfogadni!
Házhoz szállítás díjszabása A rendelt csomag kiszállításának díja bruttó 990.-Ft bruttó 10.000.-Ft értéket meghaladó rendelés esetén ingyenes.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A megrendelés elküldésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik!
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!