Fizetési és szállítási feltételek

 

Adatainak kezelésével kapcsolatos Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt találja

Fizetési mód kiválasztása:

Kártyás fizetés:

Kártyával történő kifizetését követően a rendeléskor megadott címre kiszállítjuk a termék(ek)et.

Fizetés utánvéttel:

Utánvétes fizetés esetén a megrendelés összegét átvételkor a futárnak kell átadnia.

Utalás: 

A megrendelés ellenértékének beérkezését követően a megrendeléskor megadott címre szállítjuk a csomagot.

Csomagolási költség:

A termékek árán felül külön csomagolási költséget nem számítunk fel!

A megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 15 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után érkezik be rendszerünkbe, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja a megadott email-címre, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben és/vagy termékeknél illusztrációként szerepelnek.

A Club MG Kft nem vállal felelősséget az esetleges termékismertetőkkel kapcsolatosan a beszállító, a gyártó vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli tartalmi változása, a benne szereplő információk megváltoztatása miatt.

A megrendelt termék és a házhoz szállítás díjának kifizetése

A házhozszállítás díja bruttó 990.- Ft, illetve 10.000.- Ft rendelési érték felett ingyenes.

Utánvét esetén a megrendelt termék(ek) árát és az esetleges szállítási díjat a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A számlán szereplő végösszeg minden költséget tartalmaz. Az elektronikus számlát e-mailben küldjük a megadott email-címre. Fizetésre utánvét esetén kizárólag készpénzben van mód, az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnak.

Csomag átvétele

Kérjük, hogy a termék(ek)et tartalmazó csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék átvizsgálni. Amennyiben a termékekkel kapcsolatban sérülést vagy hiányosságot tapasztal, kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot!

Házhozszállítás, információk

A webáruházban megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott szállítási címre. A megrendelt termékekről és a szállítással kapcsolatosan folyamatosan tájékoztatjuk e-mail-ben.

A megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. futárszolgálat 48 órán belül csak hétköznapokon 8:00 – 17:00 szállítja házhoz. Pénteken 15.00 óráig sikeresen leadott és visszaigazolt megrendeléseket legkorábban hétfőn kaphatja meg a vásárló.

Amennyiben pénteken 15.00 óra után adja le rendelését, úgy a rendelését legkorábbi kiszállítása kedden lehetséges.

Amennyiben a vásárló már Barion-on keresztül kifizette a számla ellenértékét, akkor nincs semmilyen további fizetési kötelezettsége a kiszállításkor. A futárszolgálat e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően.

Kapcsolattartás a csomag kézbesítéséig

Az első értesítő tartalmazza a csomag összes fontos adatát, valamint az ügyfélszolgálat elérhetőségét

A második e-mail értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS Hungary Kft., amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást.

Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is. Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítik e-mailen. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot és a futárszolgálat ügyfélszolgálatának 3 telefonszámát, melyen időpont módosítást kérhet a vásárló legkésőbb a kiszállítás megadott időpontját megelőző 3 órával.

Termék átvétele

A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel.

Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, javasoljuk, hogy a vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hiba elhárítása érdekében.

Átvételi elismervény

Hiánytalan teljesítés esetén a Vevő köteles az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően megrendelés folyamatára, a számlára, a fizetés módjára és a csomag hiányosságaira, hibáira vonatkozó reklamációkat, valamint,  hogy a kiszállított csomag nem a megrendelt terméket tartalmazza, nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás díjszabása A rendelt csomag kiszállításának díja bruttó 990.-Ft bruttó 10.000.-Ft értéket meghaladó rendelés esetén ingyenes.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik!

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!