Éhségűző finomságok alvás előtt 1.

0
234

A fogyókúra egyik legnehezebb része az esti evés. Lefekvés előtt nem akarunk már bűnözni, de éhesen sem jó elaludni. Íme, néhány ötlet, amivel elüthetjük az éhségünket ágyba bújás előtt és még egészségesek is.

Görög joghurt

A görög joghurtnak magas a fehérje tartalma, ez segít, hogy elűzze éhségünket, továbbá támogatja az izmok regenerációját alvás alatt. Ezen felül a görög joghurt csökkenti a testzsírt és segíti az izomépítést fogyókúra alatt.

Cseresznye

A cseresznye tökéletes választás, ha vacsora után egy kis édességre vágyunk. Természetes melatoninforrás, ezért segíti az elalvást. Ha lefekvés előtt iszunk egy pohár cseresznye levet jobban és mélyebben fogunk aludni. Továbbá a betegségek megelőzésben is segít, mivel igen magas az antioxidáns tartalma.

Fehérjeturmix

Különösen azoknak ajánlott, aki az edzéseiket az esti órákra teszik. Vacsora helyett is kiváló edzés után, segíti az izmok regenerálódását. A boltokban számos ízesítésben kaphatóak, így mindenki megtalálja a kedvére valót.

 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ