Az egészséges életmód titkai 1.

0
81

Az egészséges életmód nem csupán a megfelelő étkezésről és a sportolásról szól. Olyan tényezőket is figyelembe kell vennünk, mint az anyagcsere, az alvás minősége, vagy például nem elég csak mozognunk, meg kell találnunk a számunkra legmegfelelőbb mozgás formát.

 

Ne csak a külsőnkért mozogjunk

Manapság a legtöbben azért járnak edzeni, hogy szépek és csinosak legyenek. Ezzel semmi probléma nincs, amíg szem előtt tartjuk, hogy az egészségünk sokkal fontosabb, mint a kinézetünk. Az egészségünkért mozgással tehetünk a legtöbbet. Ne csak azért mozogjunk, hogy a külsőnk tökéletes legyen, hanem azért is, hogy 60 évesen ne kelljen bottal járnunk. Mozgással támogathatjuk az ízületeinket és egyensúlyban tarthatjuk a testünket. A sétálás, futás, guggolás, fekvőtámaszozás, lépcsőmászás mind olyan alapgyakorlat, ami képes rendbe tartani a testünket. ha ezek közül valamelyik nehézkesen vagy egyáltalán nem megy, akkor nagyon fontos elkezdeni intenzíven edzeni, hogy visszaállítsuk az eredeti állapotot.

Táplálkozzunk a testünk igényeinek megfelelően

Rengeteg „divatos” diéta él a köztudatban, ahelyett, hogy ezeket követnénk, hallgassunk inkább a belsőnkre, figyeljünk magunkra és értsük meg, hogy mire van szüksége a szervezetünknek. Az életmódunk a test és a lélek igényeiből indul ki. Ha megtanuljuk testünk igényeit rengeteg fáradtságtól és próbálkozástól kíméljük meg magunkat. Tekintsünk úgy testünkre, mint egy fejlődő szervezetre. Kedvezzünk testünknek és lelkünknek egyaránt, hogy megtaláljuk a belső egyensúlyt.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ