Adj le 5 kilót mindössze 15 nap alatt!

0
102

Amikor egy diéta már pár nap alatt többkilós fogyást eredményez, hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy az csak víz. Na és? A víz is súly. Azáltal, hogy a sok felesleges víz távozik a testünkből, máris vékonyabbnak tűnünk és a súlyunk is csökkent. Miért ne lehetne ez is valódi fogyás? A szervek között megrekedt víz zsírvisszatartást is eredményez, tehát kiürülésével felgyorsulhat a zsírégetés is, a szívnek is könnyebb dolga lesz, vékonyabbnak is tűnünk, motiváltabbak is leszünk. Így már nagyobb kedvvel válogatjuk össze helyesen az ételeinket és tartjuk magunkat a diétához. Éppen ez a 15 napos program lényege, a gyors eredmény és a motiváció.

A 15 napos programmal nem csak gyors fogyást érhetünk el, de csökkenthető a magas vérnyomás, optimalizálható a vércukor- és a koleszterinszint. A diéta serkenti az anyagcserét, gyorsítja a zsírégetési folyamatokat. Természetesen szükség lesz erőre, kitartásra és lemondásra, de az eredmény gyors és látványos lesz. A programhoz hozzátartozik napi 15 perc könnyű séta. A szervezetnek elsősorban a megváltozott étrendhez kell alkalmazkodnia.

Fehérjealapú vitamindús étrend

A 15 napos kúra fehérjealapú étrendet követ. Fontos, hogy a fehérjét elsősorban olyan ételekből nyerjük, mint a csirke, a hal és az alacsony zsírtartalmú tejtermékek.

A programban a fehérjék mellett sok zöldséget kell fogyasztani. A zöldségeket lehet sütni, főzni, párolni, grillezni és persze nyersen is fogyasztani. A zöldségfogyasztás egyet jelent a vékonysággal, a rostokkal és a vitaminokkal.

A kúra alatt le kell mondani a magas cukortartalmú gyümölcsökről. A 15 napban fogyaszthatunk almát, narancsot, grépfrútot, áfonyát vagy ribizlit.

A program felépítése

Étrend

15 nap után akár 5 kilós fogyással kecsegtethetünk. Továbbá stabilizálódik az optimális vércukorszint, valamint megtisztul a vér a káros méreganyagoktól. A program alatt sovány fehérjéket, sok zöldséget, alacsony cukortartalmú gyümölcsöket, natúr joghurtot és természetes növényi zsiradékot fogyaszthatsz. A rizs, a burgonya és a kenyérfélék kerülendőek a kúra alatt.

  • A hús legyen zsírtól mentes.
  • Naponta 2 tojás, engedélyezett.
  • Kerüld az alkoholt.
  • Fogyassz mindennap 1-2 csésze zöld teát.
  • Fogyassz el naponta 1 pohár probiotikus joghurtot.
  • Délután 2 óra után már ne egyél gyümölcsöt.
  • Igyál meg naponta legalább 8 pohár szénsavmentes ásványvizet.
  • Mozogj naponta 15 percet.

 

  1. nap

Reggeli: 2 tojás főzve, 1 kis pohár natúr joghurt elkeverve bogyós gyümölccsel, 1 csésze zöld tea

Ebéd: Grillezett pulykamellcsíkok friss nyers salátával, 1 csésze zöld tea

Vacsora: Bármilyen sült hal párolt zöldségekkel, 1 csésze zöld tea

Nassok: Egy adag gyümölcs, egy pohár joghurt

 

  1. nap

Reggeli: Tojásrántotta 2 tojásból, fél grépfrút, 1 csésze zöld tea

Ebéd: Tonhalsaláta balzsamecetes öntettel, 1 csésze zöld tea

Vacsora: Grillezett csirkemellfilé grillezett vagy párolt zöldségekkel

Nassok: 2 dl natúr joghurt 2 teáskanál cukormentes lekvárral elkeverve, 1 adag gyümölcs

  1. nap

Reggeli: 3 dl natúr joghurt egy adag bogyós gyümölccsel elkeverve, 1 csésze zöld tea

Ebéd: Szuper saláta. Nagy adag saláta zöld salátából, paradicsomból, kígyóuborkából, paprikából, zellerből, csicseriborsóból vagy babból, 1 evőkanál extraszűz olívaolajjal, amelyet elkeverhetünk kevés mustárral.

Vacsora: Grillezett lazac sütőzacskóban sült zöldségekkel

Nassok: Egy adag natúr joghurt, egy adag gyümölcs

 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ