1 perc masszázs, és aludj nyugodtan

0
64

A masszázs 1 perc és utána 5 percig nyugodtan kell maradni

A fáradtság és stressz ellen hatásos az az akupresszúrás technika, amit mutatni fogunk. Van egy pont a homlokodon, amit ha 1 percig masszírozol, az 5 perc alatt megszabadít a szorongástól.

Ha ezt a pontot stimulálod, javul a vérkeringés, csökken az izmok feszültsége, valamint endorfinok, azaz boldogsághormonok szabadulnak fel az agyban.

Mire hat?

Keresd meg a két szemöldököd között épp félúton lévő középpontot, kicsit közelebb az orrnyereghez, mint a homlokhoz. Ezt masszírozd 1 percig, hogy megszabadulj a stressztől! Amellett, hogy ilyen csodás hatást fogsz elérni vele, ez a masszázs hamar megnyugtatja az elmét.

Fejfájás és krónikus fáradtság ellen is bevethető a nap bármely szakában. Emellett csökkenti a szemnyomást, és elűzi az álmatlanságot. Csökkenti az orrmelléküregek fájdalmát, és megszüntetheti az orrdugulást.

A nyugodt alvásért

Mivel pozitív hatásai redukálnak szinte mindent, ami zavarhat az elalvásban vagy a nyugodt álomban, lefekvés előtt ajánlott elvégezni a gyakorlatot.

Így csináld!

Helyezd magad kényelembe. Találd meg a két szemöldök közti pontot. Rengeteg feszültség gyülemlik fel a fejnek e részén, nem véletlen tehát az sem, hogy ha valaki stresszes, fáj a feje, ösztönösen idekap.

Helyezd erre a pontra a két mutatóujjadat egymás mellé, nagyjából a szemöldök eleje alá, és alulról felfelé irányba kezdd el masszírozni. Ezt csináld 1 percig, de semmiképp sem erős nyomással.

Ha befejezted, hagyd az ujjaidat ezen a ponton. További 5 percig ülj vagy feküdj nyugodtan, és egyszerűen csak gyakorolj enyhe nyomást ugyanerre a pontra. Lélegezz mélyeket be és ki, relaxálj!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ